İletişim Talepleri

Menüde 

İçerikler > İletişim Talepleri sekmesine tıklayınız.

Ara Kutucuğuna istenilen İletişim Talepleri yazılarak bulunur.

Tablo isimlerinin yanında bulunan oklara tıklayarak Formlar sıralanabilir. Tablo başlıklarının altında bulunan "Aradığınız Özellik  ... " kutularına  istenilen içerik yazılarak bulunur.

İletişim Talepleri Tablosu Şu Bilgileri İçerir :

  • Ad : Müşterinin adı yazılır. Müşterinin adını belirtmek için kullanılır.
  • Soyad : Müşterinin soyadı yazılır. Müşterinin soyadını belirtmek için kullanılır.
  • Telefon : Müşterinin iletişim numarası burada yer alır.
  • Mail : Müşterinin e-posta adresi burada yer alır.
  • Mesaj : Müşterinin iletmek istediği mesaj bulunur. Müşterinin taleplerini, sorularını veya geri bildirimlerini ilettikleri bölümdür.
  • Müşteri Numarası : Her müşteriye verilen özel numaralar yer alır. Müşteriyi tanımlamak, takip etmek veya sıralamak için kullanılır.

Diğer bir sayfaya geçmek için alt kısımda bulunan ileri, geri butonlarına tıklanır.

 

Bu makale yardımcı oldu mu?