İptal / Değişim / İade Talepleri

Menüde 

Siparişler > İptal / Değişim / İade Talepleri sekmesine tıklayınız. 

Tablo başlıklarının altında bulunan "Aramak İstediğiniz Sipariş  ... " kutularına  istenilen içerik yazılarak bulunur.

İptal / Değişim / İade Talepleri Tablosu Şu Bilgileri İçerir :

  • Sipariş Numarası : Siparişlerin daha net takip edilmesi ve anlaşılması için her siparişe özel bir numara atar.
  • Şirket Adı : Birden çok şirketiniz varsa, hangi firmadan sipariş geldiğini belirlemek amacıyla kullanılır.
  • Ad - Soyad : Müşterinin adı ve soyadı bu bölümde yer alır.
  • Telefon : Müşterinin iletişim numarası bu bölümde görünür. Müşteriyle iletişim kurmak için kullanılır.
  • Mail : Müşterinin e-posta adresi burada yer alır. Müşteriyle iletişim kurmanın alternatif bir yolunu sağlar.
  • Ödeme Tipi : Müşterinin tercih ettiği ödeme yöntemi burada belirtilir. Hangi ödeme seçeneğini kullandığı gösterilir.
  • Ödeme Tutarı : Müşterinin yaptığı alışverişin tutarı bu bölümde yer alır. Ödemenin miktarını gösterir.
  • Sipariş Tarihi : Siparişin ne zaman alındığını gösterir.
  • Sipariş Durumu : Siparişin hangi aşamada olduğunu belirtir. Onaylandı mı, iptal edildi mi gibi durumları gösterir.
  • İşlem : Göz ikonuna tıklayarak talepleri görüntüleyebilir, güncelleyebilirsiniz. Çöp kutusu ikonu ile ise işlemi silebilirsiniz.

Diğer bir sayfaya geçmek için alt kısımda bulunan ileri, geri butonlarına tıklanır.

Bu makale yardımcı oldu mu?