İptal / Değişim / İade Talepleri
Menüde
Siparişler > İptal / Değişim / İade Talepleri sekmesine tıklayınız.
Tablo başlıklarının altında bulunan "Aramak İstediğiniz Sipariş ... " kutularına istenilen içerik yazılarak bulunur.
İptal / Değişim / İade Talepleri Tablosu Şu Bilgileri İçerir :
- Sipariş Numarası : Siparişlerin daha net takip edilmesi ve anlaşılması için her siparişe özel bir numara atar.
- Şirket Adı : Birden çok şirketiniz varsa, hangi firmadan sipariş geldiğini belirlemek amacıyla kullanılır.
- Ad - Soyad : Müşterinin adı ve soyadı bu bölümde yer alır.
- Telefon : Müşterinin iletişim numarası bu bölümde görünür. Müşteriyle iletişim kurmak için kullanılır.
- Mail : Müşterinin e-posta adresi burada yer alır. Müşteriyle iletişim kurmanın alternatif bir yolunu sağlar.
- Ödeme Tipi : Müşterinin tercih ettiği ödeme yöntemi burada belirtilir. Hangi ödeme seçeneğini kullandığı gösterilir.
- Ödeme Tutarı : Müşterinin yaptığı alışverişin tutarı bu bölümde yer alır. Ödemenin miktarını gösterir.
- Sipariş Tarihi : Siparişin ne zaman alındığını gösterir.
- Sipariş Durumu : Siparişin hangi aşamada olduğunu belirtir. Onaylandı mı, iptal edildi mi gibi durumları gösterir.
- İşlem : Göz ikonuna tıklayarak talepleri görüntüleyebilir, güncelleyebilirsiniz. Çöp kutusu ikonu ile ise işlemi silebilirsiniz.
Diğer bir sayfaya geçmek için alt kısımda bulunan ileri, geri butonlarına tıklanır.
Bu makale yardımcı oldu mu?