Müşteri Tanımları
Menüde
Üyeler / Bayiler > Müşteri Tanımları sekmesine tıklayınız.
Tanım Ekle Sayfası Şu Bilgileri İçerir :
Açılan sayfanın üst kısımda Tanım Ekle ve Tanım Listesi sekmeleri görünmektedir. Böylece diğer sekmelere erişilebilir.
- Tanım Adı : Kategorilerin adları yer alır. Ürünlerin sınıflandırıldığı kategoriyi belirtir.
- Tanım Görünüm : Tanımın nasıl görüneceğini belirlemek için çeşitli seçenekler seçilir. Görünüm seçenekleri arasından birini seçerek tanımın görsel düzenlemesini yapabilirsiniz.
- Tanım Değerleri : Tanımın neyi ifade ettiğini daha ayrıntılı bir şekilde açıklamak için kullanılır.
- İsteğe bağlı olarak ek seçenekler bulunabilir. Bu kutuları işaretleyerek, tanımın özelliklerini daha fazla ayrıntılandırabilir veya belirli nitelikleri ekleyebilirsiniz.
Tanım Listesi Sayfası Şu Bİlgileri İçerir :
Tabloyu düzenlemek için Düzenleme Modu aktif hale getirilebilir. Tabloda değişiklik yapmak veya düzenlemek için bu modu kullanabilirsiniz. Ara Kutucuğuna istenilen içerik yazılarak bulunur.
- Sıra : Tanımların karışmaması için her bir tanıma özel verilen numaralar görünür.
- Tanım Adı : Tanım adları yazılır. Tanımların isimlerini belirlemek ve ayırt etmek amacıyla kullanılır.
- Görünüm : Açılır Seçenek mi veya diğer görünüm seçeneklerinden biri olarak belirlenir.
- Değerler : Tanımın anlamını ve içeriğini daha ayrıntılı bir şekilde açıklamak için kullanılır.
- Liste Gösterisi : Tanımın liste gösteriminin aktif veya pasif olup olmadığı seçilir. Tanımın liste içinde görünürlüğünü belirler.
- Durum : Tanımın durumu yayında mı değil mi seçilir. Aktif yayında, pasif yayında veya deği durumları arasından seçim yapılır.
- Multi : Tanımın Multi özelliği aktif mi pasif mi seçilir. Multi özelliği birden fazla seçenek seçimine izin verir.
- Zorunlı : Tanımın zorunlu olup olmadığı seçilir. Zorunlu seçenekleri, kullanıcının tanımı seçip seçmemesi gerektiğini belirler.
Diğer bir sayfaya geçmek için alt kısımda bulunan ileri, geri butonlarına tıklanır.
Bu makale yardımcı oldu mu?